27 nov. 2010

Nu har man ledighet i en månad


Aktiviteter för det här året har tagit sitt slut, det som väntar är ett årsmöte där vi kommer att summera allt som har gjort och ge synpunkter. Årsmöte är den 4 december, men innan det ska det vara ett mötte för vissa av ledarna för att diskutera om framtiden. Sedan har vi tänkte jag och min kära vän Martin att åka till Point-Noire för att kunna se den staden som är mest omtalade här och slippa lite Brazzaville. Man är lite instängd här i Brazzaville det finns inte så mycket att göra här. Våra vänner som var i Dolisie har kommit nu och ska vara med oss till maj men det gänget som var med de åker redan på måndag. Det är ett härligt gäng kan jag säga, jag kände några stycken av dem. Kul att träffa folk man inte hade aning om att man skulle träffa i det här landet. Vi fick chansen att träffa dem och de var och tittade på fotbollsskolan, de passade på och spela med de, riktigt kul. Söndag ska man vi till kyrkan men innan det är det en fotbollsmatch vi ska titta på kl 08.00, får se hur många som kommer dit men jag ska vara på plats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar