25 nov. 2010

Varför...?

Det gör ont att se på när barnen kommer och vill spela men har inte fotbollsskor, och dem har en sån vilja som man inte kan ta ifrån de. Jag har tänkte mig jag ska göra så gott jag kan så att barnen i alla fall får nåt, för det är inte bra att förlora barnen p. g. a skor, hur skulle man förklarar det.
Så gott folk som känner att ni kan göra nåt så hör av er så kan vi hjälpa varandra med det, för är vi många så kan vi göra något stort.
jag har kollat lite, det finns skor som inte är nya och dem kosta under 100:- tänk hur glad ungerna blir när dem får nåt som dem inte har eller har råd med.
Så känner du att du kan göra nåt så tveka inte med att höra av dig.

1 kommentar:

  1. jag kan verkligen tänka mig att skänka pengar till barnen därnere så att de får skor.. tänkte på tjejerna där speciellt. de var svårt att se dem springa runt å spela utan skor! speviellet eftresom de e glas å grejer i marken.. kanske kan skicka ner lite pengar så fort ja har några.. vi hörs snart!
    /anna

    SvaraRadera