8 feb. 2011

...

Ännu har en vecka gått.
Nu håller vi på med att skapa id-kort för alla barnen som är med i Gothia. Det id-kortet ska kunna visa vad dem tillhåll och det ska kunna göra att andra barnen som vill vara med Gothia ska bli inspirerad att gå med. Sedan ska det locka andra att betala deras medlemsavgift. Man har sett att det redan har börjat påverka.

Jag mår fint om det är någon som undra det, jag lever i en fin familj, jag vill bara meddela folk som är oroliga att det är fint med mig. Snart kommer ni se mig.
Jag har upplevt fina grejer här, fotboll, möte med barnen, en ny familj, nya vänner och mycket mycket mer...

1 kommentar:

  1. David! Det är så kul och mycket givande att få läsa om hur du har det, och det är skönt att veta att du mår så bra :) Vi här hemma har dig i våra tankar och böner. det är verkligen ett sjukt bra jobb ni gör i Kongo!
    Måste erkänna att vi längtar efter dig här hemma, men njut av tiden du har kvar, som du själv säger, det går ju fort och snart kommer vi få se dig :)
    Ha det fint David och ta hand om dig och barnen! Kram Magda

    SvaraRadera