31 jan. 2011

Lite bilder

Lite bilder på Tomas Sankara där jag håller mina eftermiddagar.







Jag vet inte om man behöver skriva något. Jag hoppas bilder kan tolka hur vi har det.
Vi fortsätter våra aktiviteter som vanligt, dagar går fort nu är februari i gång och det är inte åtta månader kvar precis. det känns som att det var igår man lämnade Sverige. Det kanske förvånar jag många om jag skulle säga att jag inte sakna hem ett dug. Jag har det fint i det här landet.
Om jag saknar något så är det familj och vänner. Allt annat kan vänta eller så har jag inte det i mina tankar.

2 kommentarer:

  1. ååh. galet. saknar det mer och mer. det är över två månader sen jag var just där hos er. hjälp..
    ska kolla om ja kan åka ner över påsklovet :P haha de hade varit så värt!!

    stor kram

    SvaraRadera
  2. Du är välkommen!
    det finns plats för alla här i Kongo.
    Kram

    SvaraRadera